1000 F123 w 200 dni

Stratasys chwali się wynikiem sprzedaży serii F123 – 1000 drukarek w 200 dni!

Z opublikowanych nie dawno wyników finansowych Stratasys, dowiadujemy się o całkiem niezłej sprzedaży stosunkowo nowej serii F123. Drukarki zaprezentowano po raz pierwszy 7 lutego br. na konferencji SOLIDWORKS World 2017, a więc dokładnie 197 dni temu.  Do tego momentu, urządzenia trafiły już do ok. 1000 klientów. Biorąc pod uwagę, że systemy drukujące Stratasys są skierowane stricte do zastosowań profesjonalnych i nie kosztują najmniej, jest to wynik co najmniej zadowalający i to przy zachowaniu dużej dozy ostrożności przy wyrażaniu opinii.

Stratasys F370

Stratasys F123 to seria trzech drukarek pracujących w technologii FDM – F170, F270 oraz F370. Urządzenia nie mają w zasadzie wymiernej konkurencji na rynku, ponieważ żadna inna firma nie oferuje obecnie drukarek biurowych o rozwiązaniach zaczerpniętych z dużo droższych, przemysłowych modeli, zachowując przy tym niższą niż one cenę, oraz atrakcyjny, dizajnerski wygląd. Seria F123 to nic innego jak odchudzone z ceny oraz niektórych funkcjonalności przemysłowe maszny Fortus. Między sobą różnią się obsługiwanymi materiałami, oraz wymiarami stołu roboczego. Najdroższy model – F370 – może także korzystać z bardziej zaawansowanego oprogramowania znanego już z serii Fortus – Insight’a. Więcej o maszynach, obsługiwanych przez nie formatach oraz ich możliwościach możecie poczytać we wpisie na naszym blogu: F123 na blogu Prosolutions, oraz na naszej stronie produktowej poświęconej tym urządzeniom: f123.pl.

Patrząc na ogół wyników finansowych w porównaniu do odpowiadającego okresu roku ubiegłego, jest trochę gorzej, jednak z pewnością nie jest źle. Sam producent przyznaje, że to właśnie na serię F123 liczy najbardziej w kwestii generowania przychodu w kolejnych miesiącach.

Wygląda na to, że Stratasys wypuszczając serię F123 trafiło w przysłowiową dziesiątkę. Bo im więcej będziemy mieli na rynku dobrych, udanych rozwiązań, tym lepiej. Przychodzi mi na myśl jedno stwierdzenie – konkurencja zawsze jest dobra. I mimo że firmy mają na ten temat zgoła odmienne zdanie (i trudno się dziwić), to patrząc ze strony konsumentów, jak najbardziej ma to sens :).

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *